Verzenden 

Noraya Levert in België en Europa. De verzendkosten worden verrekend bij het uitchecken. Wij gebruiken betaling vooraf. Nadat de bestelling geplaatst is, krijgt de klant een bevestigingsmail en ontvang je een mail van zodra je pakketje verzonden is.  Onze pakketten zijn brievenbuspakketjes.

 

Wij hanteren een verzendtijd van 3-7 werkdagen na ontvangst van de order. Deze verzendtijd is niet toepasselijk op zon- en feestdagen. Deze verzendtijd is een indicatie. Overschrijding van de verzendtijd geeft de klant geen recht op een compensatie of vergoeding. De plaats van bezorging is altijd het opgegeven verzendadres.                                                                

Wanneer een pakket ons kantoor verlaat, zijn wij niet langer verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten.

Als je pakketje geleverd is, maar je hebt het niet ontvangen, neem dan contact op met de bezorgdienst. In verband met de privacy kan Noraya deze niet namens de klant benaderen.

Als u in een gebied woont met een hoog risico op pakketdiefstal, neem dan contact met ons op wanneer u uw bestelling plaatst om een "aangetekende" levering aan te vragen.

 

*Stuur ons een e-mail en wij nemen binnen 10 dagen contact met u op.

Retourneren

COVID-19 UPDATE

Omwille van het Corona virus en vanwege de hygiene neemt Noraya liever geen retour aan. Mocht je toch de bestelling willen terugsturen, ga dan naar de algemene voorwaarden.

__________

 

Wij accepteren enkel ongedragen/ongebruikte goederen binnen 14 dagen na de datumwaarop uw goederen zijn geleverd. Retourzendingen moeten teruggestuurd worden naar ons kantoor onder de verantwoordelijkheid en kosten van de koper.

Let op: elk product dat niet voldoet aan onze voorwaarden zal teruggestuurd worden naar de koper. Het bedrag van de terugbetaling zal worden verwerkt en teruggestuurd naar de oorspronkelijke vorm van betaling.

 

Noraya is niet verantwoordelijk voor pakketten die tijdens het vervoer verloren gaan of beschadigd raken.

Bij vragen of twijfel neem contact op met ons : info@noraya.be of via het contactformulier. 

 

Informatie rondom garantie & retour

modelforulier-voor-herroeping.pdf

 Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@noraya.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 Uitzonderingen retourneren

  Let op:  Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  2. Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  3. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  4. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  5. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;

 Garantie

De ondernemer staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

 

Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 4 weken na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

 

De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

 

De garantie geldt niet indien:

  • De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
  • De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;
  • De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.

 

 Identiteit ondernemer

NORAYA
Antwerpen/Boom
Info@noraya.be
BE87973398782794
BTW BE0759.756.062